Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
Автопортрет учителя
Автопортрет учителя
- Яким ви хотіли б бачити „ідеальний результат” своєї
роботи?
- Яким засобам впливу на дитину ви віддаєте перевагу?
- У чому, на вашу думку, полягає „якість освіти” і за
якими ознаками ви можете про неї судити?
- Що ви цінуєте в собі як професіоналі?
- Як можна було б визначити характер ваших взаємин з
учнями?
- Яку пріоритетну мету ви ставите перед собою у своїй
роботі?
- Якщо учень не виявляє інтересу на уроці, як ви
звичайно на це реагуєте і що робите?
- Чи хотіли б ви щось змінити в собі (підсилити,
зменшити, додати тощо), щоб працювати ефективніше? Якщо так – що саме?
- Які учні подобаються вам найбільше?
- Чи зазнаєте ви будь – яких труднощів у роботі з
учнями? Якщо так – то яких саме?
- Що саме ви прагнете передусім розвивати в дитині?
- Які ваші улюблені педагогічні методики?
- Які автори чи концепції в галузі педагогіки і
психології вам найближчі?
- Чи існують „педагогічні ситуації”, що, як правило,
складні для вас? Які саме?
- На які свої якості чи здібності ви спираєтесь у
своїй роботі?
- Що ви вкладаєте в поняття „зміст освіти”?
- Які засоби впливу на учнів ви вважаєте для себе
неприйнятими?
- Яке уявлення про себе ви хотіли б створити в учнів?
Чому?
|
Категорія: Мої статті | Додав: вечірка (12.06.2012)
|
Переглядів: 907
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
|
| | |